søndag 1. juli 2012

For høy list?

Strandlivet lar vente på seg her hjemme. 
Har vel kanskje lagt "listen litt høyt" også med tanke på å få strandliv her på vestlandet? 
Er vel egentlig det jeg gjør feil hvert år....litt høye forventninger til en norsk sommer. Innser det sånn midt på sommeren at skjortsen ikke blir brukt mer enn en gang og to...
og er like fin som ny etter 5 år i skapet. 





      


Men norsk sommer er likevel noe fint. 
Jordbær, hageliv, rolige dager, tur i båt, og kanskje også en tur på stranden 
(uten bikini og badhåndkle, og med alleværsjakke i sekken). 
Ekte norsk sommer. 
Tror jeg må skrive det ned sånn at jeg husker det til neste år når listen skal legges... 

Sofie

4 kommentarer:

  1. Hehe, det er det samme med meg:) Jeg venter og venter og plutselig er sommeren over den! Kjempe fine bilder:)

    SvarSlett
  2. Fine strandnellikar (?) :) og koselige bilete. Dei gav meg lyst til å gå på ei strand, sjølv med regnjakke i sekken.
    Ha ein fin søndagskveld :)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder!! Sommer i Norge ja.... Den har jeg gitt opp for lenge siden... Så det var derfor jeg strødde all duna rundt - for å få vinterfølelsen! Ho ho! ;-)

    herlig søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. Litt fleire dagar i shorts på austlandet, men det var ei flott skildring av norsk sommar!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord i kommentarfeltet - så finner jeg lettere tilbake til deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...